"Logostour" Biuro Turystyki ZNP Oddział Łódź - Katalo.pl - Profesjonalny Katalog Firm

"Logostour" Biuro Turystyki ZNP Oddział Łódź

"Logostour" Biuro Turystyki ZNP Oddział Łódź Historia LogosTour

LogosTour – 30 lat podróży
Zaczynając swoją działalność 30 lat temu, LogosTour było przedsięwzięciem pasjonatów i zapaleńców podróżowania po całym świecie. Dzisiaj jesteśmy jednym z czołowych polskich biur turystyki. Szczycimy się milionem zadowolonych klientów, najwyższą jakością świadczonych usług oraz stabilnością i wiarygodnością. LogosTour to jednak przede wszystkim najbogatsza na rynku oferta sprawdzonych wyjazdów w niemal każdy zakątek świata. 150 wycieczek na wszystkie siedem kontynentów oraz dookoła świata – dajemy niemal nieograniczone możliwości realizowania marzeń o podróżach.

Wczoraj
Każda historia ma swój początek. Historia LogosTour zaczyna się w 1981 roku, kiedy grupa związanych z oświatą entuzjastów podróży założyła przy Związku Nauczycielstwa Polskiego biuro turystyki. W pierwszym okresie oferta była skierowana wyłącznie do pracowników oświaty. Szybko okazało się, że dzięki pasji i zaangażowaniu, początki nie zawsze muszą być skromne. Chociaż czasy nie były łatwe, a z pewnością nie sprzyjały podróżom zagranicznym, już pierwszym roku działalności LogosTour wysłało za granicę 600 osób. Jednocześnie 4 tysiące turystów wypoczywało w kraju.

Oferta spotkała się dużym zainteresowaniem, wkrótce na wczasy i wycieczki wyjeżdżało z nami 30-50 tysięcy osób rocznie. I nawet jeśli polityczne realia tamtego okresu sprawiały, że głównym celem wycieczek zagranicznych były kraje „demokracji ludowej”, to szybko zaoferowaliśmy Polakom także bardziej egzotyczne kierunki. Najpierw Egipt i Izrael, od 1986 roku także Chiny, a potem również Indie, Nepal, Tajlandię i Australię.

Dziś
Wydarzenia roku 1989 zmieniły także rynek usług turystycznych. W nowej rzeczywistości pojawiły się setki biur podróży, świadczących usługi na bardzo różnym poziomie. My zainwestowaliśmy w jakość, ale nie była to postawa tak powszechna, jak byśmy chcieli. Uznaliśmy, że w interesie polskiego turysty warto o tę jakość walczyć i dlatego już w 1990 roku LogosTour wspólnie z najbardziej doświadczonymi biurami podróży założył Polską Izbę Turystyki.

Czas pokazał, że dokonany wybór okazał się słuszny. Klienci docenili poziom świadczonych usług i na wolnym rynku nie tylko udało nam się przetrwać, ale wręcz rozwinąć, zdobyć pozycję lidera i pioniera w segmencie turystyki egzotycznej. Jako jedni z pierwszych dotarliśmy do Tajlandii, Meksyku czy RPA, w znacznym stopniu przyczyniliśmy się do popularyzacji podróży do Chin, a w latach 2008-2009 wysłaliśmy do Japonii najwięcej turystów ze wszystkich wschodnioeuropejskich biur turystycznych. To prawda - najbardziej dumni jesteśmy z tego, że klienci doceniali i ciągle doceniają nasza pracę. Wiele satysfakcji przynoszą nam jednak także prestiżowe nagrody i wyróżnienia: tytuł „Gazeli Biznesu” przyznawany przez gazetę Puls Biznesu, „Kryształowy Globus” Polskiej Izby Turystyki, dyplom „Lider Rynku Turystycznego” i tytuł „Największego Tour Operatora” nadane przez wydawnictwo „Rynek Turystyczny”.

Ogromne doświadczenia zebrane przez 30 lat działalności pozwalają nam sprawnie organizować grupowe i indywidualne wyjazdy na wszystkich siedem kontynentów, w tym na Antarktydę. Firmom oferujemy wyjazdy motywacyjne, których program zawsze dostosowujemy do potrzeb, oczekiwań i pomysłów konkretnego klienta. A jeśli potrzeba inspiracji – służymy gotowym pakietem propozycji.

Klientów zainteresowanych egzotyczną przygodą z LogosTour zapraszamy do sieci oddziałów i biur sprzedaży na terenie całego kraju: w Białymstoku, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Nowym Sączu, Olsztynie, Rzeszowie, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu oraz do Biura Turystyki LogosTour Licencja Grażyna Ostapiuk w Poznaniu lub do jednego z ponad 1600 agentów.

Jutro
Nawet jeśli jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych osiągnięć, to nie zamierzamy spoczywać na laurach. Trzydziestolecie naszej firmy postanowiliśmy uczcić nowym wizerunkiem LogosTour. Zmienił się nasz trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie, w Białymstoku otworzyliśmy pierwsze biuro zgodne z nowym wizerunkiem. Wkrótce podobną metamorfozę przejdą pozostałe biura.

Jednak nowy wizerunek to dużo więcej niż tylko „face-lifting”. Staramy się, aby propozycje LogosTour były teraz jeszcze atrakcyjniejsze, by zawsze odpowiadały aktualnym gustom i oczekiwaniom klientów. Dlatego wprowadziliśmy promocje i oferty specjalne – „Dla rodzin z dziećmi”, „Romantyczny weekend dla dwojga”, „Sylwestrowa Noc”. Co roku dodajemy też do naszej oferty kilkanaście nowych kierunków. Zawsze we współpracy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi kontrahentami, gwarantującymi naszym klientom bezpieczny i udany wypoczynek, który będą wspominać z przyjemnością.

Wśród nowości, które pojawiły się w LogosTour są też „Podróże dla konesera”, specjalna propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie to, co najlepsze. Wyjątkowo bogaty program, najwyższy komfort i niepowtarzalne atrakcje składają się na ofertę dla najbardziej wybrednych globtroterów. Koneserów takich podróży zapraszamy między innymi do Nowego Jorku, Japonii oraz do Ameryki Południowej, na trasę Brazylia-Argentyna-Chile.

Już 30 lat Polacy obdarzają nas zaufaniem, powierzając swoje marzenia o podróżach. Zrobimy wszystko, aby tego zaufania nie zawieść, aby utrzymać najwyższą jakość usług, stale rozwijać ofertę i podążać za potrzebami klientów.

Słowa kluczowe: imprezy integracyjne dla firm, wycieczki objazdowe Łódź, Logostour Łódź; wycieczki na 7 kontynentów Łódź; wycieczki egzotyczne Łódź, biuro, Kenia - Tanzania, Chiny, Japonia, wycieczki : Meksyk + wypoczynek, turystyka, Chile- Wyspa Wielkanocna, USA, Indie, Panama-Kolumbia, wycieczki europejskie Łódź, Skandynawia, RPA, Peru - Boliwia, australia, wycieczki dookoła świata Łódź, Kuba, agencja, podróż